Sol å bad

I går gjorde Nicke burgare till middag, då blev jag både glad å lite övermodig. Eftersom jag precis som Anna Book lider av både bulimi och alzheimers på samma gång så åt jag en massa burgare men glömde sen bort å kräkas. Det ledde sedan till en svullen buk å lätt illamående in på småtimmarna. Inte den bästa kvällen jag haft men lärorik.

Eftersom det inte är nån stress ut till backen på morron så blir det en del sovmorron vilket passar min för tillfället rätt skeva dygnsrytm perfekt. Fast när vi väl kom ut idag så var det faktiskt sjukt rolig åkning. Solsken, vårslask å pucklar å krön inbjuder till lite busåkning. Hur kul som helst faktiskt. Efter backen så blev det lite bubbelpool with the ladies vilket också var väldigt trevligt å avslappnande. Badandet påminde mej dock om att det är dags att börja strama åt midjemåttet å förbereda sig inför beach 10. Det är inte lätt å bli gammal, utan rätt tungt tyvärr.

Nepp nu är det bara å invänta middan, Kalles tur idag så vi får se vad han bjuder på för småländsk specialitet. Ha de gött allihopa!

/D-fresh

Kommentarer
Postat av: V-dizzle

Update från the wannadies hometown, jobbet går fortsatt bra, livet överlag går bra, knäet är sämre än någonsin.

The peeps from down under har kommit hem så det blir fest med the cookie ikväll och det lär väl bli en träff med lintis och k-horse på något av stadens hak.



Kom hem för reunion snart.

förresten så är det d-bones lägga som anordnar fest!

2010-03-06 @ 14:22:46
Postat av: Anders

Grattis Johan!!!

2010-03-06 @ 17:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0