Ja vad ska man säga?

Vi har nu bara kvar en liten sträng av is på gräsmattan, i övrigt så är den grön. Det kanske ritar upp en bild av vad vi har för skitvinter. Under gårdagen insåg jag att det här är sämsta vintern jag har varit med om under hela min livstid. Deprimerande? Ja. Fernie har nu lite drygt en månad på sig att visa att det kan snöa. Vi har gått och sagt under en och en halv månads tid att snön kommer snart. Börjar ha svårt att tro mig själv när det gäller den saken dock. Jag är tokless om jag får vara helt ärlig.

Så vad händer i övrigt då? Inte så mycket. Vi var på fest i fredags vilket urartade till den värsta dramakvällen hittills. Jag vet inte om det är snöbristen som påverkar det men det händer i alla fall konstiga saker när desperata människor samlas och dricker öl. Övriga kvällar är det filmmaraton som gäller. Inget ovanligt att det ses 3-4 filmer under kvällarna. Kabel TVn ger helt klart mest valuta för pengarna just nu. 10 dollar för cirka 100 kanaler, inte helt fel.

/A-Low

Kommentarer
Postat av: z-forze

varför lägger ni inte upp några grymma skidbilder, vore gött att få uppleva härliga fernie på distans litte mer.



hoppas att filmerna är grymma o att inte chipsen tar slut.



piss o löv

/er gurka i solen

2010-03-02 @ 18:12:11
Postat av: The one and only GLENN

Nu får ni sluta censurera er, blir så nyfiken så att jag spricker :D Jag vill höra allt om diverse dramor :D (Gissningar på att Kalle är dramaqueen ;> )



Kan informera er att det är -9C i eskilstuna och det är nog 1meter snö utanför :)



Håller bajset i sig så tycker jag ni ska sätta pengarna på öl och annat och acceptera solen :D

2010-03-03 @ 10:29:25
Postat av: Jan-eke

Har ni drabbas av växthuseffekten grabbar?

Måste säga att jag tycker väldigt synd om er.. Jag skulle gråta blod om vi inte hade någon sol på vår solsemester.

Längtar till vi ses, tills vidare - ta hand om er!!

Puss jan-eke

2010-03-03 @ 15:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0