Har tydligen lånat ut lite pengar!

Efter en lyckad och ganska blöt kväll igår tog jag och Adam oss upp i backen vid två snåret idag, ett bra val då det visade sig ha kommit 10cm snö på toppen. Inte kanadapuder men ändå mjukt och fint!

Innan utgången igår så skulle jag fylla på med lite sedlar i plånkan för den va helt tom. Gick till första bankomaten och försökte få ut 200 dollar, det gick inte försökte då med 100 vilket heller inte gick. besviken lomade jag och Sam till nästa bankomat samma visa där... Aja tänkte vi och gick ut och hade en trevlig kväll! efter ett par timmar och några glas öl senare vinglade vi hem och jag kollade kontot på internet det visade sig att det är nån har lånat lite pengar av mig.. mitt konto va tomt.. som tur så hade jag inte så mycket pengar på kortet.. Blir bara lite mekigt att spärra kort och ringa banker för att få tillbaka mina slantar. Det löser sig på månadg!
Så är det nån som vill ha pengar så agerar jag tydligen bank med ganska förmånlig ränta just nu..

/J-bank


Kommentarer
Postat av: Glenn

Underbart, jag hade gärna lånat lite pengar för en biljett tillbaka och åka i slasken med er :)



Hoppas ni har glada miner ändå, adam och daniel, ni får åka till sparwood och spela bowling eller pröva på curling om ni har tråkigt :)

2010-03-31 @ 00:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0