För att besvara era kommentarer.

Mr. Zreloff, vi skulle gärna lägga upp lite bilder om det fanns något att fota. Just nu finns det inget annat än typ piståkning i den här hålan. Vi har uppemot 15 grader på dagarna så snön börjar ta slut. Det besvarar ju din fråga Jannie om växthuseffekten också. Vi har definitivt drabbats av den och väldigt hårt dessutom. Tyvärr så finns det ju ingen park så man kan inte ens ta några bilder där. Kan dock meddela att Atomic Bent Chetler är fantastiskt all-round och sjukt rolig i slask. Glenn, det skulle skrämma livet ur folk om man berättar om vissa draman som vi upplever här. Vissa utav dom är så hysteriskt löjliga som man kan inte annat än ligga på golvet och skratta åt dom. Önskar att du fortfarande vore här så du kunde få uppleva det. Kan informera att vår gräsmatta helt är framme nu.

Som jag har skrivit på Facebook så känns Fernie numera som ett fängelse. Jag känner verkligen att jag bara är här för att sitta av tiden. Väderleksrapporterna visar fortsatt vårväder under de kommande två veckorna så ifall det stämmer så kan det här bli en väldigt kort säsong.

Längtar efter att få träffa alla man inte har träffat på länge nu. Känns som att det kommer bli väldigt kul att komma hem till Sverige. Hoppas att resan går bra för Lintan, Marran och Lisa. Ser fram emot en bra reunion i Skelltown när vi kommer hem.
Njut av era sista veckor i thailand ni som är där. Å alla andra på hemmaplan hoppas jag utnyttjar all snö.

/A-slease

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0