Satans skit

Vi lottade just ut rummen. Lotteriet bestod av tre lappar med S,M eller L skrivet. S betyder att man får det lilla rummet med minst säng. M betyder det mellanstora rummet med en queensize säng och L betyder det stora rummet med den stooora garderoben och kingsizesängen. Ologiskt va? Jag vann klunsningen och fick därför dra lott först. Med 67% chans att slippa lillrummet så tog jag då en för laget och drog S-lappen. Pungspark på mig och liten säng de kommande tre månaderna. Jag e inte bitter!

/A-plug

Kommentarer
Postat av: Joe le taxi

Om eran blogg vore månen, vore jag Neil Armstrong.

2010-01-13 @ 07:22:17
Postat av: Joe le taxi

Merde! Förbisåg tidigare inlägg. Jag är inte Buzz Aldrin.Snarare Christer fucking Fuglesang. De skrattar åt mig nu.

2010-01-13 @ 20:53:27
Postat av: Ann Onym

You're crazy man, I like you but you're crazy!



Mera mera A-wall!

2010-01-14 @ 14:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0