Nu börjar äventyret

Första natten på drift spenderar jag och bror min på ett hotellrum inte allt för långt ifrån Arlanda. Johan ansluter med bil från Söderhamn i gryningen imorgon. Tyvärr så är ett stopp i Chicago inplanerat i vår resplan imorgon. Jag skulle ljuga om jag sa att det känns helt säkert med bara 2,5 timmar på oss i USA med de kontroller de kör med för tillfället. Förhoppningsvis slipper vi checka om vårt bagage där i alla fall. Vore jobbigt att försöka checka in mitt skidfodral på 30 kg kostnadsfritt hos United Airlines. Hur som helst så hoppas vi på en smärtfri och smidig resa imorgon så vi kommer fram till Calgary som planerat och vi önskar alla ur Norgefamiljen en trevlig resa när de börjar röra sig söderut under veckan.

/Adam

Kommentarer
Postat av: Mos

2010-01-11 @ 09:16:11
Postat av: Mos

Skulle skriva gött moos på er och hoppas ni får en resa fylld med blåst och isigt före =)

2010-01-11 @ 09:17:51
Postat av: Lintan och irre

2010-01-11 @ 19:49:28
Postat av: Lintan och Virre

Saknar er redan dudes!

Ha det!

2010-01-11 @ 19:49:54
Postat av: Sis

Hur har det gatt?! Ar ni framme i puderhalan annu? Hoppas allt gick bra for er i Chicago, security i Vancouver var insane. :) Aker hem fran LA imorrn, hors senare i veckan!

2010-01-12 @ 01:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0