Människor är olika

Jag har just insett en sak som jag anser att ni läsare ska få ta del av. Vi stretchade efter åkningen idag och döm av min förvåning när Johan knappt kommer förbi knäna med sina händer när han stretchar baksida lår. Jag tror han lider av en genetisk steloperering. I övrigt bjöds vi på betongpotatis trots att de hade varit i vår ugn i ca 60 min. Vi förstår inte hur den fungerar om jag ska vara helt ärlig. Under middagen så hade jag på min skärmsläckare där en bild på Lintan dök upp. Vi blev allihop bestörta när hon inte såg glad ut. Trodde inte att det fanns några sånna bilder. Hur som helst så kommer här lite bilder. Observera! Bilden på skidorna är nördig men köksgolvet måste visas, Dannes pose i hans nya kläder är diskuterbar, vi dedikerar bilden på mig och Johan med belagen mot kameran till 45grader Lahti och att vi fått med oss livscoachen Peter Nilsson på resan.

Vår bil som ger uttrycket dagsform en helt ny mening.Hade vi inte tid att äta här?

Kommentarer
Postat av: The Jizzel-2-the-Pizzel

Ni verkar ju ha det riktigt najs. Gillar skarpt att din bror Daniel axlat bördan som coach, och att ni har hunnit att göra en mugg åt honom. Väldigt imponerad. Hoppas på überväder åt er, ska ta ett snack med Snöras, the all mighty weather god.

Fred!

/JP

2010-01-15 @ 07:53:44
URL: http://Vitbergsbacken.aeger.se
Postat av: 45 graders fan

Utsökt bild, man ser allt som behövs + det där lilla extra som kommer fram när vrider kameran så där lagom mycket!

2010-01-15 @ 12:34:09
Postat av: Bengt Strömbro

Hej Peter, jag känner ett starkt behov att du återvänder till studion. Btw så finns Die Hard på DVD, så pallra er ner på videobutiken.



Jag är Bengt Strömbro.

2010-01-15 @ 15:03:14
URL: http://sr.se
Postat av: Ari Gold

Var Hooters stort? Får man se något?

2010-01-15 @ 16:21:07
Postat av: T-Dog

D-bone kan ju glömma hooters direkt:D Fler bilder felous

2010-01-16 @ 16:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0