Det är dyrt när det inte snöar.

Gårdagen var en ganska slö dag. Fortfarande inte ett enda snöfall som är värt att nämna så vi stannade hemma från backarna och tog en tur nere på byn för att visa Kalle stan. Hittade förövrigt de pjäxor som jag är sugen på så jag testade dom och de visade sig vara ännu skönare än förväntat. Bara synd att man inte har 5 papp över.
Senare på kvällen skulle vi se en plojmatch i hockey mellan några skidpatruller. Vi drog dit för att se halva andra och tredje perioden men det visade sig att de hade kört utan periodpauser och vi kom just efter matchen var slut. Istället drog vi ut på en krog som var helt öde. Och då menar jag folktom förutom bartendern, DJn och vakten. Men de hade ett biljardbord så det blev en väldigt trevlig inledning på kvällen.
Vi drog senare till ett annat ställe som bjöd på livemusik. Visade sig vara ganska trevligt men efter flera timmar ute och en barnota som var alldeles nog för min del så beslutade jag och Glenn att det var dags att bege sig hemåt. Så det blev efterfest hemma hos oss.

Idag har vi haft två slagna hjältar som har legat hemma och vilat upp sig. Jag och Johan har varit uppe i backarna och cruisat runt lite men det är ganska tråkigt när det inte snöar mer än 1 centi vart 4 dygn.
Vi ska se Ghostriders slåss och jaga puckar ikväll igen. Den här gången ska vi dock se till att gå dit i tid så vi får lite bättre platser än senast vi såg Ghostriders.

Vi hoppas i alla fall alla har det bra var ni än är, om det så är i Sverige, Asien eller Oceanien. Hoppas att det händer lite saker som är värda att blogga om snart för de historier vi samlar på oss just nu är antingen för betydelselösa för att slösa er lästid på eller för grova för att ocensurerat skrivas här. Men det kommer nog nånting roligt att rapportera snart. Ha de gött!

/A-block

Kommentarer
Postat av: Thorvald

Ocencurerat i framtiden tack!!

2010-01-30 @ 11:13:51
Postat av: FRA

Kan inte mer än att hålla med tidigare kommentator!



2010-01-30 @ 11:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0