Ja bilderna kommer snart.

Vi saknar fortfarande internet dock så jag sitter och skriver i grannarnas lägenhet igen. Men jag hoppas Johan har fixat till de senaste bilderna så jag kanske kan lägga upp dom ikväll. Han och Danne är ute och åker för tillfället men jag inte i åkform. Jag har nämligen åkt färdigt för den här veckan i alla fall, kanske till och med för säsongen. Vet inte riktigt vad det är men jag misstänker att mina benhinnor har gått och lagt sig. Klarade av att åka fram till kl 3 på hot dog day men sen var det en gråtfärdig Adam som försökte tvinga sig ner till bilen med smalben som dunkade och gjorde redigt ont. Sedan dess har det inte blivit någon åkning för min del. Hoppas att jag kan åka nästa helg när berget öppnar igen, de stänger till veckan men har avslutningshelg nästa helg ändå!?

I övrigt så bjöds hela Fernie på ett rejält sjöslag på hot dog day. Oväntat många hade bestämt sig för att klä ut sig vilket ledde till att det faktiskt såg ut som att det var 80-talet igen uppe på berget. Mycket onykterhet blandades med skrikiga, tajta kläder och extremt snygga old-school trick. Tyvärr så pallade inte mina ben som sagt så jag missade after-skin på berget men det verkar som att det för en gångs skull var lite drag där uppe. Efteråt så samlades stora delar av de utklädda fyllona på byn och det blev en riktigt rolig kväll.

Vi börjar ha sagt hej då till de flesta vi lärt känna här så det känns som att sista veckan kommer bli ganska lugn. Verkar som att sommarvädret är på väg tillbaka så det blir nog mest basket och studsmatta sista tiden.

/A-shins

Kommentarer
Postat av: Cocos

Jobb finnes, se mail facebook...

2010-04-12 @ 17:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0