Bilder från den senaste tiden.

Idag ligger flera pannor i djupa veck. Vi som inte riktigt har lust att ta tag i våra liv på riktigt funderar på vad vi ska göra av vår framtid. Om det ska lekas ett tag till eller ta oss i Lacoste kragen och ta tag i livet. Det surfas just nu förbrilt på studera.nu för att finna lämplia utbildningar.

Har inte blitt så mycket fotande den senaste tiden, det har äntligen kommit lite snö på denna sida av jorden också. Så vi har åkt så mycket våra kroppar bara årkat. Vissa har klarat det lite bätte än andra, det har visat sig att gammal är älst! Danne kör så vi två ynglingar har svårt att se mer än den långa elvan han lämnar bakom sig.

Jag har också lyckats lätta min packning till hemresan. Knäckte mina Gotama häromdan efter ett litet hopp så ville inte ena bakbindningen va med längra så denna hoppade av skidan som utan stopper for utför backen och efter 30m rätt ut i skogen, jag knatade efter för att 10 min och ett x-antal svordommar senare hitta med knäckt mot ett träd.. Detta va på hotdog day så jag tog ett par öl till och gled sedan elegant ner på en skida till afterskin! 

/J-snow




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0